Καθώς οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο διαδίκτυο πασχίζουν να εξατομικεύσουν τις υπηρεσίες τους (συμπεριλαμβανόμενων των αποτελεσμάτων αναζητήσεων και ειδήσεων) στα προσωπικές μας προτιμήσεις, υπάρχει μια επικίνδυνη συνέπεια: Παγιδευόμαστε σε μια "φούσκα φίλτρων" και δεν δεχόμαστε πληροφόρηση που μπορεί να μας προσφέρει προκλήσεις ή να διευρύνει την οπτική μας για τον κόσμο. Ο Έλι Πάρισερ δυνατά τοποθετείται πως κάτι τέτοιο μπορεί να αποδειχθεί άσχημο τόσο για τους εαυτούς όσο και για τη δημοκρατία.